Ми дотримуємося вимог законодавства щодо захисту прав споживачів, тож у вас є можливість обміняти або повернути товари належної якості протягом 14 днів після дня їх отримання. Щодо зрізаних квітів, ви можете зробити це протягом декількох годин після отримання, а щодо товарів неналежної якості – протягом гарантійного строку (строку придатності).

Заміна та повернення товару належної якості Ви можете замінити товар належної якості (крім зрізаних квітів та продуктів, що швидко псуються) протягом 14 днів після отримання, якщо ви не використовували його і зберігали товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та ярлики, а також маєте документ, що підтверджує придбання у нас.

Заміна та повернення товару неналежної якості Ви маєте право на заміну або повернення будь-якого товару неналежної якості, а також товару, який був доставлений з порушенням строків.

Звертаємо вашу увагу, що квіти (букети, квіти в коробці) швидко втрачають свій товарний вигляд та споживчі властивості через декілька годин. Якщо ви вважаєте, що отримали букет неналежної якості або свіжості, будь ласка, повідомте про це не пізніше, ніж за 24 години з моменту отримання букету та додайте фотографії, що підтверджують це. З огляду на умови зберігання букету після отримання, ми не можемо гарантувати якість.

Якщо зовнішній вигляд букета або композиції відрізняється від зображеного на сайті, це не підстава для повернення/заміни, оскільки флористи можуть вносити зміни згідно зі своїм творчим баченням, зберігаючи всі складові.

Як обміняти або повернути товар? Для того, щоб повернути або обміняти товар, зв’яжіться з нами за контактами, вказаними на сайті, та вкажіть номер замовлення. Ми розглянемо вашу скаргу і можемо зв’язатися з вами для уточнення деталей.

Як і коли будуть повернені кошти? Ми повернемо вартість товару протягом 7 днів після отримання вашого запиту на повернення. Використовуватимемо той самий спосіб, яким ви оплачували товар при покупці, якщо інше не домовляємося.”